I.WARUNKI REZERWACJI
* Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej rezerwacji jest uiszczenie przez Rezerwującego zaliczki w wysokości 50% całkowitej wartości pobytu .
* Zaliczka o której mowa winna być wpłacona na konto Hotelu w formie przelewu bankowego, obciążenia karty kredytowej lub wpłaty gotówki.
* Zaliczka winna być wpłacona w ciągu 5 dni od daty dokonania rezerwacji lub w terminie określonym na przesłanym dokumencie potwierdzającym rezerwację.
* Przy Rezerwacji dokonanej w terminie do 14 dni przed planowanym przyjazdem wymagane jest 100% wpłaty za pobyt ( * w przypadku anulacji rezerwacji, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi)

II. ANULOWANIE REZERWACJI
1. Warunki anulowania rezerwacji:
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Hotel zwraca:
a) 100% wpłaconej zaliczki w przypadku rezygnacji zgłoszonej do 60 dni przed rozpoczęciem pobytu.
b) 70% wartości zaliczki w przypadku rezygnacji zgłoszonej do 30 dni przed rozpoczęciem pobytu.
c) 50% wartości zaliczki w przypadku rezygnacji zgłoszonej na mniej niż 30 dni przed planowanym przyjazdem.
d) Zaliczka nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji w terminie do 14 dni przed rozpoczęciem pobytu.

* warunki rezerwacji i anulacji nie dotyczą pobytów świątecznych
** warunki rezerwacji i anulacji dotyczące pobytów świątecznych- bezpośredni kontakt z recepcją hotelową

***warunki rezerwacji i anulacji nie dotyczą rezerwacji grupowych, imprez okolicznościowych itp.(ustalenia indywidualne, prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją hotelową)